Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

ΑΛΑΪΑΔΗΣ Vs ΑΔΩΝΙΣ- ΧΑΪΚΑΛΗΣ....... 1 - 0 ! ! !

ΠΑΥΛΟ ΧΑΪΚΑΛΗ ...........Η εμπάθειά σου στο πρόσωπό μου φάνηκε μέσα στην βουλή με τα όσα είπες. Στην σημερινή έκτακτη ολομέλεια της Βουλής που μοναδικό θέμα είχε την ψήφιση για την άρση της ασυλίας του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Άδωνη Γεωργιάδη, ύστερα από σχετική καταγγελία μου στον
Εισαγγελέα, ο κος Παύλος Χαϊκάλης βουλευτής με το κόμμα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, με κατηγόρησε ότι προσπάθησα να επωφεληθώ δημοσιότητας, ως υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής (αντίπαλός του τότε) και υπερασπίστηκε με αυτόν τον τρόπο τον βουλευτή Άδωνη Γεωργιάδη, καλώντας όλους τους βουλευτές να μην ψηφίσουν υπέρ της άρσης της ασυλίας του. Ο βουλευτής Παύλος Χαϊκάλης, έχοντας προσωπικές κόντρες μαζί μου, όταν το Καλοκαίρι του 2013 τον είχα ξεμπροστιάσει δημοσίως για τις τότε δηλώσεις του, όταν είχε προτείνει για Πρόεδρο της Κυβέρνησης τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, έκανε ένα τεράστιο λάθος !  Θολωμένος με μίσος για εμένα, θόλωσε το βλέμμα του και δεν διάβασε ότι η μήνυσή μου κατά του Άδωνη Γεωργιάδη κατατέθηκε στον εισαγγελέα στις 24 Ιουλίου 2014 (Γ2014/1738), πολύ μετά τις Περιφερειακές εκλογές του 2014. Αντί ο βουλευτής της συγκυβέρνησης να σιωπήσει, υπερασπίστηκε τον «συνάδελφο» βουλευτή, μην αφήνοντας την υπόθεση να φτάσει στο ακροατήριο και να αποδειχτούν τα καταγγελλόμενα μου ως αληθή ή όχι. Πολιτικά με την τοποθέτησή του αυτή στο Κοινοβούλιο, έδειξε το ποιος είναι και το ποιους στηρίζει. Η σημερινή συζήτηση είχε να κάνει με την καταγγελία μου στον Εισαγγελέα για διερεύνηση σχετικά με την έκδοση τιμολογίων εκ μέρους εταιρίας που συμμετέχει ο κος Γεωργιάδης, στα τηλεοπτικά κανάλια, με θέμα εκπομπής τις τηλεπωλήσεις και τίτλο «ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΓΕΡΣΙΣ». Μία πολιτική εκπομπή κρυβόμενη πίσω από δήθεν εμπορικού περιεχομένου εκπομπή. Κύριε Χαϊκάλη σήμερα ζητήσατε και επίσημα συγνώμη από την Νέα Δημοκρατία για την δήθεν προσπάθεια χρηματισμού σας, που στόχο είχε να τύχετε εσείς σε δημοσιότητα για να εκλεγείτε στις πρόσφατες εθνικές εκλογές. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΑΪΑΔΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου